Figuroform

98.90

Figuroform ponuja neskončne načine opazovanja kroga in tega kako je sestavljen. Otroci na igriv način odkrivajo tako koncept deležev (1/2, 1/3 itd.), kot tudi oblike deležev (polkrog, ovalna oblika itd.). Aktivnost krepi pozornost, natančno opazovanje, proceduralni spomin in vizualno prostorsko orientacijo.

Aktivnost je primerna:

  • za otroke,
  • za osebe z blago do zmerno stopnjo demence,
  • kot preventivna aktivnost,
  • kot samostojna aktivnost, aktivnost v paru ali v skupini.

Ključne koristi izdelka:

  • ohranja in utrjuje občutek za oblike in barve,
  • krepi sposobnosti opazovanja, primerjanja, razvrščanja in orientacije,
  • krepi finomotoriko in koordinacijo oko roka,
  • sprošča in ohranja občutek osebne zmožnosti,
  • krepi miselne aktivnosti: pozornost in koncentracijo.
Razpoložljivost: na zalogi
SKU: E522949

Opis

Včasih, ko še ni bilo veliko delovnih strojev in računalnikov, smo ljudje dela opravljali ročno. S prebiranjem žit, luščenjem fižola, koruze, kvačkanjem, šivanjem, rezljanjem lesa itd. smo ohranjali ročne spretnosti, vidne zaznave, pozornost in koncentracijo, ob aktivnostih pa smo se tudi družili. Danes so ročne spretnosti povezane le z nekaterimi poklici, hobiji in dnevnimi aktivnostmi kot so npr. oblačenje, gospodinjska dela, pisanje, telefoniranje.

Z aktivnostjo krepimo vidne zaznave, usmerjeno pozornost, ročne spretnosti, proceduralni spomin in vidno prostorsko orientacijo:

  • Med sestavljanjem barvnih vzorcev v različne kombinacije, z opazovanjem in primerjanjem oblik ter barv krepimo vidne zaznave ter spodbujamo koordinacijo oko roka in finomotorične spretnosti. Senzorni signali uravnavajo gibe rok in mišic v prstih, da je prijem dovolj natančen, finomotorika pa se povezuje z uporabo drobnih mišic v prstih, rokah in ramenu, v povezavi z vidom ali/in tipom. Aktivnosti, ki spodbujajo vidne zaznave, pozitivno delujejo tudi na druga področja (npr. spomin, motoriko, načrtovanje, govor itd.).
  • Pri razvrščanju in oblikovanju vzorcev sodeluje vidno prostorska orientacija. Pri demenci je orientacija pogosto prizadeta, zato se pojavi slabše zavedanje prostora (npr. izgubljanje v že znanem prostoru),  težave pri vsakodnevnih opravilih, ko je potrebno npr. postaviti kozarec na ustrezno mesto, se podpisati na določen del lista, obleči itd. Preventivne aktivnosti lahko prispevajo k boljši ohranjenosti orientacije.
  • Ker pri nalogi sodelujejo različna področja, se aktivira več delov možganov in obe možganski polovici, kar je za ohranjanje možganske prožnosti še posebej pomembno.
  • Iskanje skladnosti in urejenosti pri sestavljanju vzorcev lahko sprošča, umirja in daje občutek zadovoljstva ob opravljanju aktivnosti.
  • Ko oseba sestavlja vzorce, ohranja občutek samokontrole, kar je še posebej pomembno pri posameznikih katerih občutek zmožnosti je zaradi kognitivnega upada šibek.
  • Opazovanje in izvedba naloge sta odvisni tudi od naše usmerjene pozornosti. Pozornost igra ključno vlogo pri skoraj vseh miselnih procesih, omogoča nam, da sledimo pogovoru, opravljamo neko aktivnost, opazujemo naravo, poslušamo glasbo, slikamo, okušamo dobro hrano itd. Če smo za določeno nalogo bolj motivirani in jo radi opravljamo, bo naša pozornost večja, opazovanje pa natančnejše. Kadar sestavljamo zavzeto, pozabimo na vsakdanje skrbi in se lažje sprostimo.
  • Ko razvrščamo oblike po barvi ali obliki v smiselna zaporedja, uporabljamo tudi proceduralni spomin, ki skrbi za to, da nalogo izvedemo postopoma, po korakih ali zaporedoma.

Pri  izvedbi naloge se lahko pojavi manjša natančnost, upočasnjeno predelovanje informacij in počasnejše dokončanje naloge. Če so kognitivne sposobnosti že zelo v upadu, oseba morda ne bo zmogla pravilno razvrščati predmetov ali oblikovati simetričnih vzorcev, napredek bo manjši ali pa ga sploh ne bo. Pri  vodenju, spremljanju in komunikaciji z osebo z demenco ali osebami z drugimi oblikami težav na področju senzomotoričnih in kognitivnih sposobnosti moramo upoštevati omenjene težave.

Za vsako aktivnost velja, da ima pozitivne učinke šele takrat, ko ni za osebo ne preveč enostavna in ne preveč zahtevna, zato je pomembno, da izberemo primerno zahtevnost aktivnosti.

Za uspeh velja načelo treh ključev:

  • Pogostost: aktivnost naj se izvaja dovolj pogosto (priporočeno 2-3 krat na teden).
  • Trajanje: potrebnih je več ponovitev v daljšem časovnem obdobju (2-3 mesece).
  • Intenzivnost: dovolj intenzivno pomeni, da smo pri aktivnosti zavzeti in pri njej vztrajamo nekaj časa (od 15, 30 do 45 minut, odvisno od zmožnosti posameznika).

Dodatne informacije

Dimenzije: 35 cm x 35 cm x 8 cm (lesena škatla s pokrovom)

Vsebina: 3 plastične delovne predloge, 12 kartic z nalogami, plastični deli za sestavljanje v 6 barvah

Proizvajalec: Educo

INFORMACIJE:

Varno nakupovanje
Nakupujte brez skrbi, podatki so pri nas varni!

Dostava izdelkov
Izbrane izdelke dostavimo v 5-8 delovnih dneh.

Strokoven izbor izdelkov
Za izbor izdelkov skrbi ekipa s strokovnimi znanji in izkušnjami.

Nakup in plačilo po predračunu
Izdelke lahko naročite tudi na info@silver-way.com; napišite SKU kode željenih izdelkov (najdete jih ob opisu vsakega izdelka) ter količine in poslali vam bomo predračun. Izdelki prispejo na vaš naslov 5-8 dni po plačilu predračuna.