Vračilo blaga in reklamacije

Ravnanje ob poškodovani pošiljki

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo in vsebino) prinesete na pošto takoj, ko ste opazili poškodbo ali prazno pošiljko – najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

 

Vračilo blaga

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov imate pravico, da nam v 14-ih dneh od prevzema blaga sporočite na e-mail info@silver-way.com ali po telefonu na 041 972 893, da odstopate od pogodbe, ne da bi vam bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

Izpolnete Obrazec za odstop od pogodbe in ga pošljete po elektronski pošti na naslov info@silver-way.com ali s priporočeno pošto na naslov Gen Studio, Damjana Pangerčič s.p., Žabjek 10, 8312 Podbočje.

Blago je nam je potrebno vrniti najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o nameravanem vračilu. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Izdelek mora biti nerabljen, nepoškodovan, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. V kolikor je blago poškodovano, umazano, brez originalne embalaže ali so vidni sledovi uporabe (v notranjosti ali zunanjosti artikla), si pridržujemo pravico, da vračilo zavrnemo. Po vračilu blaga vam bomo brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe vrnili vsa prejeta plačila.

 

Obrazec za odstop od pogodbe je na voljo tukaj

 

Več o vračilih si lahko preberete tukaj

 

Vračilo blaga za pravne osebe

Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Uveljavljanje stvarne napake in vračilo kupnine za pravne osebe ni možno.